5 Ağustos 2011 Cuma

İyi Fikirler





8 yorum:

nohut oda dedi ki...

el ızı harıka nsıl yapmıslar kı aclıktan kafam clısmıyor su an:)

R. Berin Tuncel dedi ki...

iftardan sonra bir daha bak bakalım :)

3kişilikDünyam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
3kişilikDünyam dedi ki...

aaa el izini çok beğendim, ilk fırsatta yapıp babamıza hediye etmeli. Çok güzel bir ofis hediyesi olur. Da bebeğin el izi nasıl beyaz kalmış öyle, fikri olan???

Unknown dedi ki...

Merdiveni ve duvardaki kitaplığı çok beğendim.

Hatice Mungan dedi ki...

Harika bir blog, tüm postlarinizi baktim, cok begendim.

ayşegül dedi ki...

hepsine bayıldım,el fikride harika.

büyük el fotokopi gibi,onun üzeri beyaz parmak boyasıyla normal el baskımı acaba :)

Sena Çeyiz dedi ki...

El izini ve çekmece merdiveni çok beğendim. :)