9 Ağustos 2010 Pazartesi

Zeynep Ece'nin Odası


Sevgili Esra, bir başka deyişle Mummy, kızı Zeynep Ece için güzel bir oda hazırlamış o doğmadan. Pembe ve beyaz renklerin hâkim olduğu oda tüm detayları düşünülerek dekore edilmiş. Parmaklıklı beşik, parçalarına ayrılarak büyük bir yatağa dönüşebiliyor.


Ece'nin büyümesi, ihtiyaçlarının farklılaşması, odada bazı değişiklikleri zorunlu kılmış. Yatağın büyümesi, masa ve sandalye alınması, boya kalemleri için kutular hazırlanması bunlardan ilki olmuş.


İkea'dan alınan oyuncak rafları ve şeffaf raflarla oda tamamlanmış. Esra, kitapların yerleşiminin değişmesiyle, Ece'nin ilgisinin daha da arttığını söylüyor. Bu çocukların kitaplıklarında, kitapların ön yüzünün görünmesinin
ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor bize.


Zeynep Ece'nin, -Putumayo Kids başta olmak üzere- çocuk şarkıları dinleyip, dans etmesi için bir de müzik seti eklenmiş odaya. Erişebileceği bir yüksekliğe asılan çantaları, Ece kadar şirin. Montessori felsefesine ve çocuk eğitimine dair kaleme aldığı nitelikli yazılarıyla tanıdığımız Mummy ve ailesine güzel kızları Zeynep Ece'yle mutlu bir yaşam diliyoruz.

8 yorum:

mummy dedi ki...

Remziyciğim ya çok ünlü bir degideçıkmış gibi mutlu hissettim kendimi be şimdi:)Çok sağol güzel sitende odamıza yr ayırdığın için:)Övüp şımartmışsın bi de kendi güzelliğinden,tşk.ler çok:)Öptüm ikinizi de..

R. Berin Tuncel dedi ki...

Estağfirullah Esracım hepsi senin güzelliğin. Sadece profesyonel olmaya çalışıyorum o ayrı :)

Feride dedi ki...

bu kitap raflarına bayıldım.. yani tam seçemedim ama raf değil mi? onlar da mı ikeadan.. edinmek gerek..
odanız çok cici esra. Güzel vakitler dilerim bu tatlı odada :)

Pınar Onaran Altin dedi ki...

Bende kitap rafları nereden öğrenmek istedim...

mummy dedi ki...

slm arkadaşlar,
Ece'nin odasında kitaplarını yerleştirdiğim raflar şeffaf plastik olduğu için net çıkmamış fotoda..İkea mutfak bölümünden adı Rationell Variera ..Lİnkini veriyorum:
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/20120577
Sevgiler,
Esra

mummy dedi ki...

Pardon güncellenmiş sitesinde ürün yok,o yüzden link çalışmıyor,yakından çekilmiş fotoğrafı şurada var,yeni ikea katoloğunda göremedim..

http://www.apartmenttherapy.com/sf/organizing/rationell-variera-spice-rack-from-ikea-047971

Makeupbyfun dedi ki...

Birşey sormak istiyorum. Yatağınız büyüyen yatakmıydı.Eğer öyleyse komidini nasıl ikiye böldünüz merak ettim.
Sevgiler...

mummy dedi ki...

Füsun merhabalar,
evet büyüyen yataktı,komidinler yatağın ayakucunda arkalı önlü olarak bulunuyordu.Yani biz komidinleri bölmedik,o şekildeydi.Çekmeceli kısım önde,diğer kapaklı kısmı ise ona yaslanmış şekilde arkada bulunuyordu..
sevgiler..
Esra